SERVICES

CARS
MOTORBIKES
HOME
WATERCRAFT
AIRPLANES

SHOP

GIFTCARDS
DETAILING SHOP

HELPFUL

FAQ
TRAINING

SMARTSERVICE Tallinn OÜ
Reg.no 11626464
VAT no EE101293486

Aadress: Harju maakond, Rae vald, Peetri
alevik, Tähnase tee 1, 75312
Email: info@smartservice.ee

Copyright © SMARTSERVICE 2025.
All Rights Reserved.
CARS
MOTORBIKES
HOME
WATERCRAFT
AIRPLANES

IEGĀDES NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

1. Noteikumu darbības joma un spēkā esamība
1.1 Šie Smartservice Tallinn OÜ (turpmāk tekstā “Pārdevējs”) e-veikala vispārīgie noteikumi (turpmāk tekstā “Noteikumi”) attiecas uz visām personām (turpmāk tekstā “Pircējs/” Klients), kurš izmanto www.smartservice.ee e-veikalu (turpmāk tekstā – e-veikals), pasūta preces un pakalpojumus (turpmāk tekstā “Preces”) no e-veikala, tai skaitā noslēdzot pirkuma un pārdošanas līgumu (turpmāk – “Pārdošanas līgums”) par Preču iegādi e-veikalā.
Piekrītot noteikumiem un nosacījumiem, pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar pārdošanas līguma noteikumiem, piekrīt tiem un tos ievēro.
2. Preču iegāde un pasūtījuma noformēšana e-veikalā.
2.1 Preces iespējams iegādāties e-veikalā, noklikšķinot uz saites “Pievienot grozam”. Preču cena un preču pieejamība var tikt mainīta bez brīdinājuma. Ja Pircējs ir veicis pasūtījumu pirms preces cenas maiņas, tiks piemērota pasūtījuma veikšanas brīdī spēkā esošā cena.
2.2 Pārdevējam ir tiesības atkāpties no e-veikalā noslēgtā pirkuma līguma un nepiegādāt pasūtītās preces vai nesniegt pakalpojumu šādos gadījumos: e-veikalā ir nepareizi norādīta preces cena vai īpašības. sistēmas kļūdas dēļ.
2.3. Iepirkumu grozs un pasūtīšanas process
Jūs varat mainīt preču daudzumu iepirkumu grozā. Ja pieejams, ievadiet kupona kodu un ievadiet piegādes veidu. Iepazīstieties ar tiešsaistes veikala noteikumiem un nosacījumiem.
Noklikšķiniet uz pogas “Doties uz kasi” un ievadiet nepieciešamos personas datus. Ja nepieciešams, varat pievienot komentārus par pasūtījumu. Izvēlieties piegādes adresi (derīgu e-pasta adresi). Izvēlieties maksājuma veidu, pārbaudiet pasūtījumu un nospiediet pogu “Veikt pasūtījumu”. Jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu. Veicot pasūtījumu, jābūt uzmanīgiem, jo ​​no tā ir atkarīga pasūtīto preču ātra un nepārtraukta piegāde.
Pārdošanas līgums tiks uzskatīts par noslēgtu, kad Smartservice OÜ bankas kontā ir saņemta maksājuma summa saskaņā ar pasūtījuma apstiprinājumu. Neapmaksāto pasūtījuma apstiprinājumu pārdevējs neizpildīs.
2.4. Preču apmaksa
Norēķinu par precēm var veikt tikai EURO valūtā, izmantojot maksājumu centru (Swedbank, SEB, Luminor Bank, Coop un LHV Bank uc, izmantojot bankas saites). Norēķināties ar kredītkarti iespējams, noklikšķinot uz attiecīgā maksājuma veida un sekojot ekrānā redzamajiem norādījumiem.
Pēc apmaksas e-veikals nosūtīs Jums pasūtījuma apstiprinājumu.
All personal data disclosed to Smartservice Tallinn OÜ during your visit to the e-shop and during the purchase will be treated as confidential information. The encrypted data communication channel with the banks ensures the security of the buyer’s personal data and bank records. The representatives of Smartservice OÜ do not have access to the respective encrypted data.
2.5. Preču piegāde un nodošana
Preces tiek piegādātas uz pircēja pasūtījumā norādīto e-pasta adresi. Pircējs tiks informēts par piegādes izpildi pa kontaktinformāciju, kas norādīta, veicot pasūtījumu.
Lūdzam pārliecināties, ka, veicot pasūtījumu, norādītā kontaktinformācija ir pareiza, lai izvairītos no kavējumiem un pārpratumiem preču piegādē. Smartservice Tallinn OÜ neuzņemas atbildību par preču piegādes aizkavēšanos un jebkādiem pārpratumiem, kas var rasties kavēšanās vai pārpratuma gadījumā.
2.6. Atteikšanās no pirkuma līguma un preču atgriešana
Patērētājam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes dienas. Lūdzam ņemt vērā, ka preces (dāvanu kartes) ir elektroniskas.
Precēm atteikuma brīdī jābūt neizmantotām. Atteikuma gadījumā visas dāvanas un cita pievienotā vērtība, kas izriet no pārdošanas līguma, ir atgriežamas.
Lietotu preču atgriešanas gadījumā pārdevējam ir tiesības nepieņemt pircēja atteikuma pieprasījumu vai ieskaitīt preces nolietojuma izmaksas ar pircējam atgriežamo pirkuma cenu. Tāpat pārdevējam ir tiesības neatgriešanas gadījumā ieskaitīt dāvanu vērtību un citu pievienoto vērtību aktuālajā mazumtirdzniecības cenā.
Ja pircējs neatgriež preci 14 dienu laikā no atteikuma paziņojuma dienas, pārdevējam ir tiesības nepieņemt atteikumu.
Preču atgriešanas pieprasījumu un atteikšanos no pārdošanas līguma var nosūtīt klientu apkalpošanas dienestam www.smartservice.ee, izmantojot atbilstošu veidlapu.
Pārdošanas līguma atteikuma gadījumā preces var atgriezt Smartservice Tallinn OÜ veikalā, kura adrese norādīta mājaslapā www.smartservice.ee. Preces varat atgriezt pa pastu Smartservice Tallinn OÜ e-veikalā Tähnase tee 1, Rāe pag., Peetri alevik, 75312.
Pirkuma summa tiks atmaksāta 14 dienu laikā pēc atgriežamās preces nonākšanas pie pārdevēja. Ar bankas pārskaitījumu samaksātā summa tiks ieskaitīta atpakaļ kontā, no kura tika saņemts maksājums, un atbilstoši pasūtījuma veikšanai izmantotajam maksājuma veidam. Ja maksājums tiek veikts ar kredītkarti, karšu norēķinu centrā tiek iesniegts atcelšanas pieprasījums.
2.7. Pārdošanas līguma atcelšana
Jums ir tiesības atcelt savu pasūtījumu pēc preču apmaksas veikšanas, taču tiek piemēroti tādi paši nosacījumi kā preču atgriešanai.
3.
3.1. Pārdevējs nodrošina Pircēja datu, tajā skaitā personas datu, aizsardzību un izmantošanu saskaņā ar Privātuma politikas noteikumiem un nosacījumiem. Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar Privātuma politikas noteikumiem un piekrīt tiem. Ievērojot piemērojamos tiesību aktus un Privātuma politikas noteikumus, Pārdevējs bez Pircēja piekrišanas ir tiesīgs apstrādāt datus (tai skaitā personas datus) tādā apjomā, kāds nepieciešams e-veikala lietošanai, pārdošanas veikšanai. līgumu vai nodrošināt pirkuma līguma izpildi. Jo īpaši iepriekšminētā rezultātā Pārdevējam ir tiesības bez atsevišķas piekrišanas uz. Lai nodrošinātu pircēju labāku apkalpošanu un veiktu darījumu pārbaudi, pārdevējs bez pircēja piekrišanas glabā rekvizītus par pircēja veiktajiem pasūtījumiem, kas ir pieteicies e-veikalā, tai skaitā saprātīgu laiku par pasūtījumiem. pircējs nav aizpildījis sesijas laikā.
3.2 Ja Pircējs ir devis savu piekrišanu datu izmantošanai mārketingā, slēdzot Klienta līgumu vai citādi apstiprinot savu piekrišanu (piemēram, izmantojot pašapkalpošanos), Pārdevējs izmantos datus mērķiem un saskaņā ar Privātuma politikā noteiktajiem nosacījumiem, tai skaitā, lai Pircējam elektroniski (piemēram, e-pastā vai SMS) nosūtītu personalizētus tiešā mārketinga, akcijas un atlaižu piedāvājumus pakalpojumiem un precēm.
3.3 Pircējam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu datu izmantošanai mārketingā, nosūtot Pārdevējam par to e-pastu vai izpildot norādījumus tiešā mārketinga piedāvājumā, kas nosūtīts viņa e. -pasta adrese, lai atteiktos no turpmāku tiešā mārketinga piedāvājumu saņemšanas.
4. Atbildība un strīdu risināšana
4.1 Preces neatbilstības līguma noteikumiem (preces ar trūkumiem) gadījumā patērētājam ir tiesības 2 (divu) gadu laikā no preces piegādes dienas vērsties pie pārdevēja ar pretenziju. Pretenzija piesakāma bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 2 (divu) mēnešu laikā no preces defekta atklāšanas dienas. Atklājot defektu, patērētājam jāveic saprātīgi pasākumi, lai saglabātu un aizsargātu preci, tai skaitā nelietot preces ar trūkumiem, ja preces lietošana vēl vairāk pasliktinās tās stāvokli.
4.2 Preču neatbilstības līguma nosacījumiem gadījumā pircējs var izmantot likumā paredzētos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, tai skaitā tiesības pieprasīt preces salabošanu vai nomaiņu vai atkāpties no pirkuma līguma un atgriezt neatbilstošas ​​preces.
4.3 Smartservice Tallinn OÜ shall not be liable for: deterioration/damage of the goods caused by the Buyer, defects caused by irregular use of the goods, normal physical wear and tear of the goods during normal use.
4.4 Ja uz precēm attiecas pārdevēja vai ražotāja izsniegta pārdošanas garantija, garantijas nosacījumus pircējam rakstiski sniedz kopā ar preci un/vai dara pieejamus elektroniski e-veikalā.
4.5. Lai atrisinātu turpmākās problēmas, pircējam ir jāsaglabā pirkuma dokumenti (rēķins, līgums u.c.), kas apliecina, ka prece ir iegādāta pārdevēja e-veikalā. Ja nav pārdošanas apliecinājuma, pārdevējs/pakalpojuma sniedzējs var neatrisināt problēmu.
4.6 Pretenzijas saistībā ar e-veikalā iegādātajām precēm var iesniegt. 75312, Tallina; e-pasts: shop@smartservice.ee. Sūdzības tiek pieņemtas arī Smartservice Tallinn OÜ veikalā, kura adrese ir norādīta www.smartservice.ee
4.7 Iesniedzot pretenziju, jāiesniedz arī preces ar trūkumiem. Pārdevējs un Pircējs slēdz līgumu par iekārtas apkopi un remontu, ja nepieciešams nosūtīt preci diagnostikai vai ekspertīzei defekta rakstura un cēloņa noteikšanai.
4.8 Preču defektu gadījumā uz Smartservice Tallinn OÜ attiecas sūdzību iesniegšanas noteikumi un nosacījumi, kas ir Pārdošanas līguma un šo pirkuma noteikumu un nosacījumu neatņemama sastāvdaļa un kurus Pircējs ir apstiprinājis pirms pirkuma pārdošanas līguma noslēgšanu.
4.9 Pārdevējs nodrošinās, ka e-veikalā nopērkamās preces atbilst Eiropas Savienībā spēkā esošajiem standartiem. Šajos standartos minētie apstākļi nav uzskatāmi par defektu.
4.10 Informāciju par pasūtījumu var pieprasīt: P-P 6 803 510 vai pa e-pastu: shop@smartservice.ee.
4.11. The consumer has the right to contact the competent supervisory authority, which is the National Consumer Protection Board at Sõle 23a, Tallinn, 10614, e-mail: info@ttja.ee. The Consumer Disputes Committee has the competence to settle disputes arising from a contract concluded between a consumer and a trader which the parties have not been able to resolve by agreement. For more information on how to resolve complaints, see http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Citi noteikumi un nosacījumi.
5.1 Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs.
5.2 Preču cenas un pieejamība var tikt mainīta bez iepriekšēja brīdinājuma. Šajā gadījumā Smartservice OÜ patur tiesības atkāpties no pārdošanas un atmaksāt naudu uz klienta bankas kontu 10 darba dienu laikā. 5.2.2 Produkti var tikt mainīti bez iepriekšēja brīdinājuma.
5.3 SmartService Tallinn OÜ e-veikals patur tiesības atkāpties no pārdošanas, ja ar preci radusies kāda no sekojošām problēmām: cilvēciska kļūda, ievadot cenu vai tehniska kļūda sistēmā (piemēram, ja prece maksā 120 EUR tiek pārdots par 12 EUR, tā ir acīmredzama kļūda.). Līdz ar to mēs sagaidām, ka klientam ir jāsaprot, ka tā ir kļūda un ka prece nav jāpārdod par šādu cenu).
5.4 Informācija par produktu tiks regulāri pārbaudīta un atjaunināta. Iespējams, informācija ir atjaunināta kopš jūsu pēdējā apmeklējuma. Iesakām pirms pirkuma veikšanas, ja iespējams, pārbaudīt produkta informācijas precizitāti mūsu klientu apkalpošanas komandā pa tālruni 6 803 510.
6. Šie pārdevēja e-veikala noteikumi ir spēkā no 01.07.2023.