TROKŠŅU IZOLĀCIJA
PAKALPOJUMU VEIDS
Price request
AUTOMAŠĪNU MAZGĀŠANA - CENU PIEPRASĪJUMS
Close
CIENĪJAMAIS KLIENT,
Lai pieprasītu cenu vai rezervētu laiku, aizpildiet formu, un mēs ar jums sazināsimies, lai vienotos par jums ērtu laiku.
Paldies,
SMARTSERVICE komanda
* ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir obligāti
JA JUMS IR KĀDI JAUTĀJUMI, LŪDZU, ZVANIET:
Tālrunis: +371 2005 2008
Pirmd.–Piektd. 9.00–18.00
SKAŅAS UN TROKŠŅA IZOLĀCIJA
Automašīnā ir daudz spēcīga trokšņa un vibrācijas avotu. Dzinēja troksnis, ātrumkārbas, piekares darbība, plastmasas detaļu grabēšana, akmens triecieni, smilšu un ūdens šļakatas pret virsbūvi un sāniem- tas viss rada dažādas skaņas, kas sasniedz salonu un auto vadītāju. Rezultāts ir fona trokšņi, kas iemidzina vadītāju un mudina pasažierus runāt tikai paaugstinātā balss tonī.
Visaptveroša skaņas izolācija palīdz atrisināt šo problēmu. Papildus trokšņu samazināšanai tai ir šādas svarīgas funkcijas:
siltuma pārneses samazināšana starp automašīnu un apkārtējo vidi- ziemā salons labi saglabā siltumu, savukārt vasarā pasargā no karstuma;
audiosistēmas skaņas kvalitātes uzlabošana – skaņa kļūst patīkamāka, tīrāka un skaidrāka
automašīnas virsbūve ir pasargāta no korozijas.
Turklāt pēc visaptverošās skaņas izolācijas uzstādīšanas automašīna pagriezienos uzvedas konkrētāk un nevibrē garāmbraucošo kravas automašīnu vai citu liela izmēra transportlīdzekļu radītā trokšņa rezultātā.
Trokšņa izolācijas uzstādīšana atkarībā no klienta vēlmēm un darba apjoma aizņem vienu līdz trīs darba dienas. Mēs strādājam tik ātri un kvalitatīvi, pateicoties ik dienu uzkrātajai ilgtermiņa pieredzei. Turklāt pie Jūsu automašīnas strādās nevis viens tehniķis, bet vesela meistaru brigāde.
Pirmkārt, tiek izjaukts automašīnas salons: tiek noņemti sēdekļi, dekoratīvo paneļu detaļas un grīdas paklāji. Pēc tam salonu notīra ar putekļu sūcēju, visas metāla virsmas nosusina un attauko.
Pēc automašīnas sagatavošanas apstrādājam visas virsmas: durvis, motora pārsegu, bagāžnieku, grīdu un jumtu. Sākumā visas virsmas ir pārklātas ar vibrāciju absorbētāju. Savukārt uz tā tiek uzstādīts skaņu absorbējošs vai siltumizolējošs materiāls atkarībā no automašīnas konkrētās zonas īpašībām un konstrukcijas. Tālāk uz auto salona grīdas tiek uzstādīts skaņas izolācijas slānis.
Visaptverošās skaņas izolācijas apstrādes beigu fāzē interjera daļas tiek novietotas atpakaļ vietā.
Informācijai! Lai iegūtu labākos rezultātus, ir jāuzstāda vibrācijas samazināšanas, skaņas izolācijas un trokšņu slāpēšanas slānis.
MOTORA PĀRSEGS
Motora pārsegs kļūst par skaļa trokšņa avotu, kad dzinējs darbojas un automašīna pārvietojas. Akustiskās un mehāniskās vibrācijas nokļūst no pārsega uz virsbūvi, kā rezultātā rodas dūcoša skaņa. Rezultātā vadītājs nogurst pēc dažām braukšanas stundām. Ja jābrauc liels attālums, bieži var sākt sāpēt galva.
Šo problēmu var viegli novērst, izmantojot motora pārsega vibrācijas izolāciju, kas padara pārsega vāku stingrāku un mazāk pakļautu rezonanses vibrācijām.
Motora pārsega apstrāde aizņem apmēram 30 minūtes. Mēs strādājam tik ātri, pateicoties mūsu lielajai pieredzei vibrāciju slāpējošu materiālu uzstādīšanā jebkura veida transportlīdzekļiem.
Sākam ar virsmas sagatavošanu apstrādei: noņemam apdari (ja tāda ir), nomazgājam, nosusinām un attaukojam metāla virsmas.
Pēc tam uzklājam vieglu un maksimāli efektīvu vibrācijas absorbējošu slāni un no jauna uzstādām oriģinālo apdari (ja tāda bija).
Lūdzu, ņemiet vērā! Lai sasniegtu vislabāko rezultātu, ieteicams uzstādīt vibrācijas un skaņas izolācijas slāni.
DURVIS
Auto durvis- spēcīga ārējā trokšņa un vibrācijas avoti. Caur durvju plāno metāla loksni salonā ieplūst liels skaņas frekvences trokšņu daudzums. Automašīnas vadīšana kļūst nepatīkama, savukārt durvīs uzstādīto skaļruņu skaņa tiek pārtraukta. Trokšņa samazināšana ir nepieciešama, lai samazinātu trokšņu līmeni un uzlabotu salona akustiskās skaņas īpašības. Šīs procedūras rezultātā interjers kļūs manāmi klusāks un mūzika skanēs daudz patīkamāk.
Durvju apstrāde aizņem tikai 5 stundas. Rūpnīcas ieteikumu un personīgās pieredzes ļauj mums ātri un kvalitatīvi uzstādīt skaņas izolāciju. Durvis tiek izolētas, izmantojot vieglu materiālu, kas īpaši izstrādāts aviācijas nozares vajadzībām. To darot, durvju faktiskais svars mainās salīdzinoši maz.
Vispirms noņemam Jūsu automašīnas durvju dekoratīvos paneļus un sagatavojam virsmu apstrādei: noņemam rūsu un netīrumus, nosusinām un attaukojam metāla virsmas.
Pirmais slānis ir durvju iekšējo virsmu pārklāšana ar vibrāciju absorbējošu slāni, kas samazina konstrukcijas pašvibrācijas līmeni. Otrais slānis ir skaņu absorbējošs materiāls. Ir nepieciešams absorbēt un izkliedēt skaņas viļņu enerģiju, kas nāk no automašīnas ārpuses. Turklāt skaņu absorbējošā materiāla slānis palīdz uzlabot automašīnā uzstādīto skaļruņu kvalitāti.
Tehnoloģiskās bedres aizveram ar trešo kārtu- vibrāciju absorbējošu materiālu. Pateicoties tam, veidojas slēgta “skaņu kaste”, kurā sāk darboties skaļrunis. Šis trešais slānis darbojas arī kā papildu tvaika barjera.
Mēs apstrādājam durvju dekoratīvos paneļus ar skaņu absorbējošu materiālu. Tad mēs atkal saliekam durvis.
Šīs procedūras rezultātā salonā būs manāmi klusāks un mūzika skanēs daudz patīkamāk.
JUMTS
Jumts ir plāna un rezonējoša metāla virsma automašīnas konstrukcijā. Vasarā tas uzsilst un vada siltumu salonā, savukārt ziemā caur to notiek ievērojami siltuma zudumi. Lietus laikā lietus lāses, krītot uz jumta, rada lielu troksni, bet, krītot krusai, uz jumta var palikt nelieli iespiedumi.
Problēmu var atrisināt ar trokšņa izolāciju. Pateicoties apstrādei, jumts kļūst stiprāks un samazinās nokrišņu radīto troksni. Turklāt patīkamais temperatūras līmenis salonā saglabājas ilgāk nekā iepriekš.
Jumta trokšņa izolācijas uzstādīšana pie mums aizņem aptuveni 3 stundas.
Vispirms noņemam iekšējos seguma paneļus, izmantojot speciālus novilcējus un citus speciālus instrumentus. Pēc tam noņemam rūpnīcā uzstādīto trokšņa izolāciju (ja tāda ir). Rūpnīcā uzstādīto vibrāciju absorbējošo materiālu noņemam tikai tad, ja tas ir nolietojies vai ir slikti uzstādīts transportlīdzekļa ražotāja rūpnīcā.
Pēc tam notīrām, attaukojam virsmu un uzklājam pirmo kārtu- vibrāciju absorbējošu materiālu. Tas piešķir jumtam stingrību un padara to izturīgāku pret vibrācijām.
Nākamajā solī tiek uzstādīts troksni absorbējošs slānis, kas, pateicoties viskozai struktūrai, ne tikai absorbē iekšējos un ārējos trokšņus, bet arī uzlabo interjera akustiskās īpašības. Turklāt šādam slānim ir lieliskas siltumizolācijas īpašības.
Pēc darba pabeigšanas oriģinālā seguma paneļi tiek samontēti atpakaļ vietā.
Svarīgi! Transportlīdzeklim ar jumta lūku vai panorāmas jumtu efekts var nebūt tik liels kā ar parastu jumtu.
GRĪDAS TROKŠŅ IZOLĀCIJA
Grīda ir viena no problemātiskākajām vietām transportlīdzeklī. Caur to salonā nonāk braukšanas laikā radītais riepu troksnis un skaņas, ko rada riteņu griešanās rezultātā aizmestie akmeņi, smiltis un ūdens. Turklāt automašīnas bāze caur virsbūvi ir savienota ar trokšņa un vibrācijas avotiem, piemēram, dzinēju, pārnesumkārbu, riteņu arkām un citām piekares detaļām. Rezultātā automašīnas salons ir piepildīts ar ārējām skaņām, kuras īpaši intensīvi ir jūtamas, braucot lielā ātrumā, vai ja ceļa segums ir slikts.
Problēmas risinājums ir kvalitatīva trokšņa izolācija, kas ne tikai atbrīvo no trokšņu traucējumiem, bet arī samazina transportlīdzekļa uzkrāto siltuma daudzumu no apkārtējās vides.
Grīdas apstrāde ilgst sešas stundas. Darba ātrumu ir viegli izskaidrot: ar trokšņa izolācijas risinājumiem nodarbojamies jau daudzus gadus un zinām, kā to izdarīt ātri un kvalitatīvi.
Sākumā mēs noņemam priekšējās un aizmugurējās sēdekļu rindas no salona un uzmanīgi demontējam grīdas seguma paneļus. Pēc tam notīrām un attaukojam metāla virsmas.
Kā pirmo kārtu klājam vibrācijas absorbējošu materiālu, kura mērķis ir slāpēt mašīnas salona grīdas dabisko vibrācijas frekvenci.
Kā otro kārtu uzklājam troksni absorbējošu vai siltumizolējošu materiālu atkarībā no transportlīdzekļa konstrukcijas tehniskajiem parametriem.
Kā trešo kārtu virs tā līmējam skaņas barjeras slāni. Neviens no grīdai piestiprinātajiem slāņiem neuzsūc mitrumu. Turklāt šie slāņi aizsargā automašīnas apakšu no korozijas.
Pēc skaņas izolācijas slāņu uzstādīšanas mēs atkal ievietojam visus grīdas seguma paneļus un sēdekļus.
Noderīgi zināt! Atkarībā no transportlīdzekļa specifiskajām īpašībām var nebūt iespējams uzstādīt pilnu daudzslāņu trokšņa izolāciju.
PRIEKŠĒJĀ PANEĻA ZONA
Priekšējais panelis (instrumentu vadības panelis) ir galvenais grabēšanas un čīkstēšanas avots neatkarīgi no transportlīdzekļa klases. Šādas skaņas rodas plastmasas detaļu kvalitātes un strukturālās integritātes trūkuma dēļ. Priekšējais panelis sastāv no ļoti liela dažādu detaļu skaita, kuras tiek piestiprinātas ar skavām, izvilcējiem, pašurbjošām skrūvēm vai vienkārši dībeļa palīdzību. Taču laika gaitā jebkura veida stiprinājumi beigs strādāt (dažreiz pat salūzīs), kas noved pie stiprinājuma samazināšanās un tādēļ rodas troksnis un čīkstēšana. Vēl troksni rada detaļas, kas ir paslēptas zem paneļa: elektrības vadi, kabeļu stiprinājumi, apkures sistēmas daļas, kas nav stingri nostiprinātas un braukšanas laikā var saskarties ar priekšējā paneļa plastmasas daļām.
Priekšējā paneļa apstrāde ilgst aptuveni sešas stundas. Šādus darbus mūsu speciālisti veic bieži, tāpēc tie tiek paveikti ne tikai ātri, bet arī kvalitatīvi.
Vispirms mēs demontējam priekšējo paneli. Pēc tam sagatavojam virsmu materiālu uzklāšanai: notīra un attauko.
Tālāk visā priekšējā panelī uzstādām vibrācijas slāpētāju, lai samazinātu vibrāciju un panāktu papildu skaņas izolāciju. Ja ir piekļuves iespēja, tāpat apstrādā starpsienu starp motora nodalījumu un salonu no salona puses.
Kā otrs pārklājums ir uzstādīts skaņu absorbējošs materiāls, kas rada akustisko vairogu un noblīvē paneli, lai novērstu tā iekšējo daļu pieskaršanos virsbūvei. Troksni absorbējošā materiāla biezums tiek izvēlēts, ņemot vērā mašīnas konstrukcijas īpatnības. Ja ir piekļuves iespēja, tāpat apstrādā starpsienu starp motora nodalījumu un salonu no salona puses.
Pēc tam apstrādājam ventilācijas atveres un plastmasas detaļu gala virsmas ar pretčīkstošu materiālu.
Mēs saliekam priekšējo paneli un ievietojam visas detaļas atpakaļ vietā.
Jūs varat pavadīt laiku mūsu atpūtas zonā un vērot, kā Jūsu automašīnā tiek veikti skaņas izolācijas darbi, baudot tasi tējas vai kafijas.
Ja Jums kaut kur jādodas, neuztraucieties! Varat būt drošs, ka Jūsu automašīna netiks sabojāta ar netīrumiem, skrāpējumiem, iespiedumiem un citiem bojājumiem. Turklāt Jūs saņemsiet fotoattēlu ar veiktajām darbībām.
BAGĀŽAS NODALĪJUMS
Caur automašīnas bagāžnieku salonā nonāk dažāda veida troksnis: no oļu, ūdens un smilšu saskarsme ar aizmugurējiem spārniem un riteņu arkām, troksnis no izplūdes caurules. Turklāt aizmugurējie skaļruņi paaugstina trokšņa līmeni, it īpaši, ja tie ir zemfrekvences tipa. Šajā gadījumā, palielinot skaļumu, rodas arī spēcīga dūkoņa un vibrācija. Līdz ar to automašīnas salonā nav iespējams sarunāties, nepaceļot balsi, un braukt aizmugurējā sēdeklī ir ārkārtīgi neērti.
Trokšņa izolācijas uzstādīšana bagāžas nodalījumā aizņem aptuveni 4 stundas. Mūsu speciālisti to dara bieži, tāpēc pakalpojums tiek veikts tik ātri un kvalitatīvi.
Sākumā mēs noņemam grīdas paklājus un sānu seguma paneļus no bagāžnieka, izmantojot īpašus instrumentus. Pēc seguma un paneļu noņemšanas sagatavojam bagāžas nodalījuma virsmu apstrādei: notīrām un attaukojam metāla virsmas.
Sākam ar trokšņu izolācijas uzstādīšanu vietā, kur ir vislielākā vibrācija- aizmugurējās riteņu arkas. Šai zonai uzklājam maksimāli biezu un efektīvu vibrāciju absorbējoša materiāla slāni.
Kā arī pielīmējam vibrāciju absorbējošu materiālu bagāžnieka apakšai un automašīnas virsbūves aizmugurējiem spārniem.
Gadījumos, kad uz bagāžas nodalījuma apakšas automašīnas konstrukcijas specifikas dēļ nevar pārklāt skaņas izolācijas materiāla slāni, tā vietā uzstādām siltumizolācijas slāni.
Kā trešo kārtu virs tā līmējam skaņas barjeras slāni. Visi uzstādītie materiāli arī aizsargā bagāžnieku no korozijas.
Mēs ievietojam visus seguma paneļus un paklāja detaļas atpakaļ vietā.
Jūs varat palikt mūsu atpūtas zonā un vērot, kā Jūsu automašīnai tiek veikti darbi. Gaidīšanas laiku patīkamāku padarīs ērta atpūtas zona ar tēju un kafiju.
Darbu veikšanai izmantojam tikai labas kvalitātes instrumentus un trokšņu samazināšanas iekārtas.
RITEŅU ARKAS
Transportlīdzekļu riteņu arkas- zemfrekvences trokšņa avots. Troksnis rodas braukšanas laikā, riteņiem saskaroties ar ceļa segumu, smiltīm un ūdeni, lidojošiem akmeņiem u.c. Riteņu arku rajonā lokšņu metāls ir diezgan plāns, un šeit pārsvarā nav rūpnīcā uzstādītas trokšņu izolācijas. Tāpēc jebkura skaņa un vibrācija viegli iekļūst salonā. Ņemot vērā ceļu stāvokli, tā ir reāla problēma gan vadītājam, gan pasažieriem. Problēmas risināšanai automašīnas riteņu arkas no ārpuses apstrādājam ar vibrāciju slāpējošu materiālu un speciālu mastiku. Visa procedūra ilgst aptuveni 3 stundas, bet ir nepieciešama diena, lai mastika pilnībā izžūtu.
Mēs sākam ar rūpīgu riteņu demontāžu un rūpīgi notīrām riteņu arkas no netīrumiem. Tās žāvējam ar speciālu siltuma pūtēju un attaukojam metāla virsmas.
Pēc tam uzklājam mastiku, kas pēc izžūšanas veido izturīgu pārklājumu. Papildus trokšņa problēmas atrisināšanai masts nodrošina arī aizsardzību pret koroziju, jo neuzsūc un nelaiž cauri mitrumu.
Kā nākamo soli apstrādājam arī riteņu arkas uzlikas (ja tādas ir un nav no auduma). Sākotnēji uzlikas notīrām no netīrumiem, pēc tam nosusinām un attaukojam.
Pēc tam viscaur uzklājam vibrācijas absorbējoša materiāla slāni, kas palīdz slāpēt skaņas un ārējās vides radītās vibrācijas.
Apstrādes pēdējā posmā visas noņemtās detaļas, izlikas un riteņus uzstādām atpakaļ vietā.
Riteņu arku apstrāde ievērojami samazina riepu radīto braukšanas troksni. Tas arī samazina lidojošo akmeņu radīto troksni.
KLUSUMS
KUSTĪBĀ
Ceļojiet komfortabli: skaņas izolācija rada klusu atmosfēru, ļaujot pilnībā iegremdēties unikālā braukšanas pieredzē.
Time reservation
AUTOMAŠĪNU MAZGĀŠANA - LAIKA REZERVĒŠANA
Close
CIENĪJAMAIS KLIENT,
Lai pieprasītu cenu vai rezervētu laiku, aizpildiet formu, un mēs ar jums sazināsimies, lai vienotos par jums ērtu laiku.
Paldies,
SMARTSERVICE komanda
* ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir obligāti
JA JUMS IR KĀDI JAUTĀJUMI, LŪDZU, ZVANIET:
Tālrunis: +371 2005 2008
Pirmd.–Piektd. 9.00–18.00
BIEŽI UZDOTAIS JAUTĀJAMS
Mēs iesakām izlasīt visbiežāk uzdotos jautājumus un, iespējams, Jūs atradīsiet atbildi uz savu jautājumu. Vai sūtiet savu jautājumu, izpildot zemāk esošo veidlapu.
NODERĪGI
LAIFHAKI UN RAKSTI
Auto keramikas vasks, kas pazīstams arī kā šķidrais stikls (keramika), ir automašīnas virsbūvei uzklāts aizsargslānis, kas nodrošina ilgstošu izturību pret dažādām vides ietekmēm.
KĀ MAZGĀT AUTO PAŠAM? Automašīnu īpašnieku vidū arvien populārākas kļuvušas pašapkalpošanās automazgātavas, taču mazgājot savu
Auto aizsargplēve – labākais līdzeklis bezrūpīgai auto lietošanai PPF (Paint Protection Film) ir arvien populārāka metode auto īpašnieku vidū.