LIDMAŠĪNAS VIRSBŪVES PULĒŠANA
PAKALPOJUMU VEIDS
Price request
AUTOMAŠĪNU MAZGĀŠANA - CENU PIEPRASĪJUMS
Close
CIENĪJAMAIS KLIENT,
Lai pieprasītu cenu vai rezervētu laiku, aizpildiet formu, un mēs ar jums sazināsimies, lai vienotos par jums ērtu laiku.
Paldies,
SMARTSERVICE komanda
* ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir obligāti
JA JUMS IR KĀDI JAUTĀJUMI, LŪDZU, ZVANIET:
Tālrunis: +371 2005 2008
Pirmd.–Piektd. 9.00–18.00
KRĀSOTAS VIRSMAS PULĒŠANA
Lidmašīnas fizelāžas ārējo stāvokli ietekmē daudzi dažādi faktori.
Tajos ietilpst vides ietekme, piemēram, saule, lietus, sniegs, aukstums, kā arī mehāniski efekti, kas rodas mazgāšanas laikā, kā arī apstrāde ar aukstuma reaģentiem. Laika gaitā lidmašīnas virsbūve kļūst blāva un matēta.
Krāsotās virsmas pulēšanai ir vairākas priekšrocības un tā palīdz ietaupīt kopšanas izmaksas.
Gludas un spīdīgas krāsas virsmas mazāk smērējas un ilgāk saglabā savu lielisko izskatu.
Gludas un spīdīgas krāsas virsmas mazāk smērējas un ilgāk saglabā savu lielisko izskatu.
Lidmašīnas krāsoto virsmu pulēšana ir laikietilpīga un atkarīga gan no lidmašīnas stāvokļa un nolietojuma, gan no pulēšanas apstākļiem.
Pulēšanai tiek izmantoti 3M kompānijas materiāli un tehnoloģijas vai lidmašīnas rokasgrāmatai atbilstošas specifikācijas.
METĀLA VIRSMU PULĒŠANA
Metāla virsmas pulēšana sevī ietver dzinēja priekšējo daļu un spārnu jeb stabilizatoru pulēšanu.
Sākotnēji virsmas ir patīkami matēts, taču laika gaitā gaisa plūsmas un citu sīku detaļu ietekmē tās sāk izskatīties netīras, bojātas un saskrāpētas.
Daudziem patīk lidaparātu spīdīgās virsmas, kas mirdz saulē, jo tās piešķir visai virsbūvei skaistu un elegantu izskatu.
Pulēšanas process ir diezgan laikietilpīgs un ir atkarīgs no pulējamo virsmu stāvokļa, nolietojuma un vēlamā rezultāta. Lai veiktu pulēšanu motora rāmim, tas var aizņemt līdz pat 10 darba stundām, spārnu metāla daļu pulēšanai nepieciešams līdz 15 darba stundām. Cena par vienu darba stundu ir 35€, un patērētais materiāls šajā cenā nav iekļauts. Perfektam rezultātam tiek izmantots 3M firmas sertificēts materiāls.
Daudziem patīk lidaparātu spīdīgās virsmas, kas mirdz saulē, jo tās piešķir visai virsbūvei skaistu un elegantu izskatu.
Pulēšanas process ir diezgan laikietilpīgs un ir atkarīgs no pulējamo virsmu stāvokļa, nolietojuma un vēlamā rezultāta. Lai veiktu pulēšanu motora rāmim, tas var aizņemt līdz pat 10 darba stundām, spārnu metāla daļu pulēšanai nepieciešams līdz 15 darba stundām. Cena par vienu darba stundu ir 35€, un patērētais materiāls šajā cenā nav iekļauts. Perfektam rezultātam tiek izmantots 3M firmas sertificēts materiāls.
Veicam lidaparātu pulēšanas darbus visās lidostās pie zināmiem apstākļiem- ja ārā ir silts un sauss laiks- vai ja lidostā ir angārs, kur sniegt šo pakalpojumu.
Dažos gadījumos ir nepieciešams pulēt interjera detaļas. Šādā gadījumā nosūtiet mums pieprasījumu ar fotogrāfiju un mēs centīsimies atrast iespējamo risinājumu.
Svarīgi! Der atcerēties, ka dažu virsmu detaļu pulēšanu lidaparātu ražotājs aizliedz!
STIKLU (ILUMINATORU) PULĒŠANA
Lidaparāta darbības laikā uz sānu stikliem sāk parādīties skrāpējumi un robi no dzinēja saceltajiem smilšu graudiem.
Pārbaudot stiklu saskaņā ar AMM, bojājumi tiek klasificēti divas kategorijās- kā labojami vai tādi, kam nepieciešama stikla maiņa. Nopietnāku bojājumu gadījumā nepieciešams nomainīt iluminatora stiklu un vēlams arī blīvgumijas lidmašīnām ir atļauts veikt stikla pulēšanu.
Nelielu bojājumu gadījumā daudzām Saskaņā ar AMM tiek novērtēts skrāpējuma vai roba dziļums iespējamai pulēšanai. Pēc tam bojājumi tiek noslīpēti un nopulētas, lai panāktu perfektu caurspīdīgumu.
Pulēšanas procesā un beigās pārbauda stikla biezuma atbilstību instrukcijās norādītājam līmenim.
Stiklu pulēšana tiek veikta lidmašīnas sānos un nav nepieciešama stiklu demontēšanu no lidmašīnas. Tas ļauj ietaupīt līdz pat 70% no izmaksām, kas varētu būt stikla maiņas gadījumā. Tā kā remonts tiek veikts pēc “on wing” principa, nav nepieciešams atsevišķs sertifikāts darbu veikšanai.
Ja stikls jau ir nomainīts, nesteidzieties atbrīvoties no bojātā. Mēs varam veikt to pārbaudi un, ja iespējams, veikt to pulēšanu saskaņā ar CMM rokasgrāmatu. Sadarbībā ar MRO iespējams izsniegt lidojuma sertifikātu.
Stiklu pulēšana tiek veikta lidmašīnas sānos un nav nepieciešama stiklu demontēšanu no lidmašīnas. Tas ļauj ietaupīt līdz pat 70% no izmaksām, kas varētu būt stikla maiņas gadījumā. Tā kā remonts tiek veikts pēc “on wing” principa, nav nepieciešams atsevišķs sertifikāts darbu veikšanai.
Ja stikls jau ir nomainīts, nesteidzieties atbrīvoties no bojātā. Mēs varam veikt to pārbaudi un, ja iespējams, veikt to pulēšanu saskaņā ar CMM rokasgrāmatu. Sadarbībā ar MRO iespējams izsniegt lidojuma sertifikātu.
Vidēji viena iluminatora pulēšana prasa 3 darba stundas.
Pakalpojumu sniedzam izbraucot uz jebkuru lidostu, pie nosacījuma, ka tiek nodrošināti tam nepieciešamie darba apstākļi.
Pakalpojumu sniedzam izbraucot uz jebkuru lidostu, pie nosacījuma, ka tiek nodrošināti tam nepieciešamie darba apstākļi.
Tiem, kas vēlas apgūt minēto tehnoloģiju, piedāvājam apmācības pie mūsu speciālistiem, atbilstošu tehnisko aprīkojumu un darba veikšanai nepieciešamos materiālus.
BIEŽI UZDOTAIS JAUTĀJAMS
Mēs iesakām izlasīt visbiežāk uzdotos jautājumus un, iespējams, Jūs atradīsiet atbildi uz savu jautājumu. Vai sūtiet savu jautājumu, izpildot zemāk esošo veidlapu.
NODERĪGI
LAIFHAKI UN RAKSTI
Auto keramikas vasks, kas pazīstams arī kā šķidrais stikls (keramika), ir automašīnas virsbūvei uzklāts aizsargslānis, kas nodrošina ilgstošu izturību pret dažādām vides ietekmēm.
KĀ MAZGĀT AUTO PAŠAM? Automašīnu īpašnieku vidū arvien populārākas kļuvušas pašapkalpošanās automazgātavas, taču mazgājot savu
Auto aizsargplēve – labākais līdzeklis bezrūpīgai auto lietošanai PPF (Paint Protection Film) ir arvien populārāka metode auto īpašnieku vidū.