BEZKRĀSAS IESPIEDUMU REMONTS
PAKALPOJUMU VEIDS
IESPIEDUMU NOŅEMŠANA
BEZKRĀSAS IESPIEDUMU REMONTA PRIEKŠROCĪBAS
Iespiedumu(Buktes) noņemšana dod iespēju atjaunot bojātās vietas sākotnējo izskatu, nebojājot mašīnas krāsojumu.
Tas bojājuma gadījumos novērš nepieciešamību izmantot špakteles, abrazīvs un dažādus citus materiālus, ko visbiežāk izmanto autoservisos.
Remonta laikā nav nepieciešams demontēt detaļu vai cita papildus demontācīja, kas padara procesu ātrāku.
Remonts aizņem ievērojami mazāk laika- no 20 minūtēm līdz 3 stundām viena iespieduma labošanai.
Pēc remonta Jūsu mašīna netiks iekļauta “pārkrāsotu automašīnu” sadaļā. Bezkrāsas iespiedumu remonts ietaupa naudu un laiku. Katrs iespiedums atšķiras pēc lieluma, atrašanās vietas, un ir vairāki veidi, kā tos likvidēt.
Vidēji tas prasa, sākot no 30 minūtēm līdz 3 stundām, lai noņemtu vienu iespiedumu, un remonts maksā vairākas reizes lētāk nekā tradicionālā krāsošana.
Plānāka un stiprāka metāla izmantošana pēdējos gados ir sniegusi iespēju jaunajai tehnoloģijai kļūt par alternatīvu tradicionālajam un vēl nesen- vienīgajam veidam, kā noņemt bojājumus- virsbūves locīšanai, kam sekoja krāsošana.
Lakas krāsas elastīgā un noturīgā struktūra ir saglabāta pat tad, kad virsbūve ir pakļauta smagai deformācijai. Gandrīz vienmēr pēc remonta atklāt bojājumus ir praktiski neiespējami.
Svarīgi zināt! Iespiedums(Bukte) nevar tikt likvidēts daļās, kur krāsa ir bojāta; ir asas malas vai iespiedums ir ļoti liels (avārijas gadījumā)
KRUSAS BOJĀJUMU REMONTS
Lai noņemtu krusas radītos bojājumus uz mašīnas, visbiežāk nav nepieciešams pārkrāsot mašīnu vai mainīt bojāto virsbūves daļu.
Likvidēt iespiedumus(buktes), nekrāsojot virsbūvi- mašīnas krāsojums nevar būt bojāts un krusas bojātās daļām nav nepieciešama pārkrāsošana. Šis variants ir daudz lētāks nekā bojātās daļas maiņa.
Svarīgi! Maksa par krusas iespiedumu noņemšanu tiek noteikta katrai mašīnai un tas ir atkarīgs no bojāto daļu skaita, to atrašanās vietas un sarežģītības tām piekļūt.
Bezkrāsas iespiedumu remonta jeb PDR metode parasti var tikt izmantota iespiedumu likvidēšanai, kas ir radušies:
uzmanīgi atverot mašīnas durvis;
augļu zari, kastaņi un citu augļi, kas uzkrituši uz mašīnas virsbūves;
bērni, kas neuzmanīgi spēlējās ar bumbu;
dabas katastrofu, piemēram, krusas rezultātā.
IESPIEDUMU NOŅEMŠANA KRĀSAS SAGATAVOŠANAI
Iespiedumi(Bukte) ar asām malām vai saplaisājusi krāsa ir vissarežģītākie un dārgākie iespiedumi, ko noņemt. Tiem ir nepieciešama ne tikai slīpēšana, bet arī obligāta krāsošana. Mūsu pakalpojumā ietilpst iespiedumu likvidēšana kā viens no sagatavošanas procesiem, lai krāsotu virsmu. Šis solis mazina materiālu daudzumu (piemēram, špakteles), kas tiek izmantots krāsošanas procesā un novērš nepieciešamību pilnībā mainīt daļas. Vēl iespiedumu(buktes) noņemšana pirms apmetuma nodrošina mazāku izžūšanu krāsu slāņos (virsmas deformācijas un slīpēšanas pēdas apmetuma vietās).
Pēc iespiedumu(bukte) likvidēšanas mēs iesakām sazināties ar krāsotāju pēc iespējas ātrāk, lai novērstu koroziju zem saplaisājušā pārklājuma.
IESPIEDUMU NOŅEMŠANA
BEZ KRĀSAS
Plānāka un stiprāka metāla izmantošana pēdējos gados ir sniegusi iespēju jaunajai tehnoloģijai kļūt par alternatīvu
BIEŽI UZDOTAIS JAUTĀJAMS
Mēs iesakām izlasīt visbiežāk uzdotos jautājumus un, iespējams, Jūs atradīsiet atbildi uz savu jautājumu. Vai sūtiet savu jautājumu, izpildot zemāk esošo veidlapu.
NODERĪGI
LAIFHAKI UN RAKSTI
Auto keramikas vasks, kas pazīstams arī kā šķidrais stikls (keramika), ir automašīnas virsbūvei uzklāts aizsargslānis, kas nodrošina ilgstošu izturību pret dažādām vides ietekmēm.
KĀ MAZGĀT AUTO PAŠAM? Automašīnu īpašnieku vidū arvien populārākas kļuvušas pašapkalpošanās automazgātavas, taču mazgājot savu
Auto aizsargplēve – labākais līdzeklis bezrūpīgai auto lietošanai PPF (Paint Protection Film) ir arvien populārāka metode auto īpašnieku vidū.